Pluja (Poema en català)

Bona nit a tothom,

Feia molt que no feia un poema en català, avui a causa de la pluja he viscut una situació molt còmica i he volgut fer un poema al respecte.

Espero que us agradi:

Pluja


Ha començat a ploure,
Sonen les trepitjades,
Entre buides calades,
Sol pel carrer,
Com quan era un marrec,
I tot m'impressionava...

Poesia fa l'aigua,
impressiona tot plegat,
I de sobte un home amagat,
Em dóna amb el paraigües...
Surto del tràngol...

Continuo el meu camí,
Un home em demana un cigarro,
Tot s'ha omplert, ja no està buit,
Hi Ha començat l'escàndol....
I vull fugir...

Plenes d'aigua les sabates,
Es forma un estrèpit,
Em segueix un acòlit,
Poder hi he begut oli,
Un nus a la gargamella...

Una mà em sacseja,
Ha resultat ser un amic,
S'ha acabat el neguit,
La pluja tot ho renta...
Va, marxem d'aquí.



Comentarios